Kuvaus
Schuberth C4 PRO
C4 Pro on uudistettu versio C4 kypärästä. Pienellä hienosäädöllä kypärästä on saatu vieläkin mukavampi käyttää.
Sisätoppaukset ovat paksummat ja pehmeämmät edeltäjäänsä verrattuna. Myös niskatoppaus on paksumpi ja pehmeämpi.
Kypärän istuvuutta päälaen alueella on parannettu ja nyt kypärä istuu “syvemmälle” käyttäjän päähän.
Vähäisekin ilmavirran pääsy kypärän sisään on estetty uudistetulla, paksummalla niskatoppauksella. Uudistettu niskatoppaus menee myös selkeästi
syvemmälle kypärän sisälle ja se imee ääntä itseensä paremmin ja näin ollen äänitaso on saatu matalemmalle.
Kypärässä on valmiina sisäänrakennettu antenni, kuulokkeet sekä mikrofoni. Käyttäjän ei tarvitse kuin hankkia ja asentaa SC1 järjestelmä, joka toimii
plug&play periaatteella ja se on heti käyttövalmis.
Senan valmistama Bluetooth järjestelmä täydentää C4 PRO:n kypärän käyttömukavuuden ja helppouden täysin uudelle tasolle.
Kypärään integroidut puhelinjärjestemän kaapelit on uusittu vahvemmilla kaapeleilla kosketushäiriöiden ja virhetilojen vähentämiseksi.
Myös puhelinjärjestelmän ja akun pesät ovat aikaisempaa tiiviimmät.
Kaijuttimet ovat niinikään saaneet matalamman profiilin ja ne istuvat myös syvemmällä kypärässä kuin edeltävässä C4 mallissa.
Microfoni on myös sijoitettu uuteen paikkaan, poskitoppaukseen. Näin olleen äänenlaatu on saatu paremmaksi ja sen myötä äänikomentojen käyttö on
myös helpottunut.
Leukaremmin alla on pidempi ja tarroilla kiinnittyvä remminsuoja.
Visiirissä on uudet 3K-pinlock ruuvit.
Visiirimekanismi myös liikkuu keveämmin kuin edeltäjässään C4 mallissa.
Aurinkovisiirin mekanismi on myös kokenut uudistuksen.
Uusi C4 Pro ei siis ainoastaan näytä hyvältä vaan se on myös tuntuu hyvältä ja toimii hyvin.
Käyttämukavuus on täysin omaa luokkaa.
Se on erittäin hiljainen myös kovissa nopeuksissa ja sopiikiin niin touring käyttöön kuin myös sporttisempaan ajoon.
Tämän takia C4 PRO kypärän huurteensuoja kalvo on suunniteltu siten, että kalvon yläreuna ei häiritse ajajaa sporttisemmassakaan ajoasennossa.
C4 PRO:n kuori valmistetaan samasta materiaalista kuin C4:n ja se on erittäin kestävä.
Sisäosa on myös samaa materiaali kuin edeltäjässään, EPS pohjaista. Sen ominaisuus on korkea liike-energian sitominen ääritilanteissa.
Kypärässä pikalukko.
Kuorimateriaali lasikuitu.
Paino 1620g.